woensdag 2 maart 2011

Fizzy Moon



Hallo Allemaal
Wat zijn ze lief He' die Fizzy Moon stempeltjes.
Voor het bovenste kaartje heb ik gebruik gemaakt van het stempeltje With Love en voor de onderste kaart heb ik gebruik gemaakt van het lieve stempeltje Wish Upon, verder heb ik het mooie PaperPack Back to Basic gebruikt, voor de afwerking van de kaarten heb ik gebruik gemaakt van deze border Die van Nellie Snellen en de Corner Die van Nellie Snellen,verder heb ik de kaart afgewerkt met wat geponste bloemen en vlinders en parels uit de Parelpen.
Liefs Corrie

14 opmerkingen:

  1. Ooooooh Corrie,
    Wat zijn ze toch lief, zet het net in mijn berichtje dat ze zo leuk zijn en dan plaats jij tegelijk twee van die mooie kaartjes.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw corrie wat een geweldige kaarten heb je gemaakt superrrrrr

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatjes zeg, die gele is helemaal lief, lekker pasig! leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauwwwwwwwww corrie super zijn ze TOPPIE
    groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze super zeg je kaartjes, zulke leuke stempels en kleuren, wooowww. Grtjs Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaarten heb je gemaakt, prachtig.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaartjes ,
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn inderdaad ontzettend schattig. Je hebt er weer mooie kaartjes mee gemaakt.

    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat zijn die stempels lief zeg.
    En wat een gave kaartjes.

    liefs anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ohhh, ze zijn schattig, vooral de bovenste heeft mijn voorkeur.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaartjes Corrie, zo schattig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt schattig! Mooie kleuren heb je gebruikt voor de beertjes. Waar heb je mee gekleurd? En welke kleuren heb je gebruikt?

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jolanda ik heb de beertjes ingekleurd met de Derwent coloursoft pastel potloden.

    voor het hele lijf 590
    voor de schaduwen en de voetjes 530
    en voor extra schaduw 520
    voor het neusje 680

    BeantwoordenVerwijderen