zaterdag 16 juli 2011

Vitage

Hallo allemaal,
Deze twee kaartjes heb ik voor de winkel gemaakt.
Voor deze kaarten heb ik de volgende materialen gebruikt:
Design Papier van BasicGrey en Marianne Design
De plaatjes komen van een knipvel van studio Light
en het stukje kant komt van dit kaartje
Deze stans heb ik gebruikt voor onder de foto's.
verder heb ik gebruik gemaakt van wat bloemetjes en pareltjes van de parelstreng en een Doily.
Ik hoop dat jullie de kaartjes weer leuk vinden.
Fijn weekend allemaal
Liefs Corrie

5 opmerkingen:

  1. super zijn ze corrie
    groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoy corrie
    wat een mooie vintagekaarten,erg mooi samengesteld!
    groetjes van andere corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Errugg mooi Corrie, ik vind ook je vintage stijl erg mooi.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie kaartjes Corrie, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaarten ik vind vintage kaarten altijd er mooi zo tijdloos en voor elke gelegenheid zijn ze te gebruiken.
    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen