woensdag 28 augustus 2013

Lets Get Bizzee Uiltje


Hoi allemaal,
Ben ik alweer ;-)
Zoals ik even geleden al vertelde hebben Bep en Esmeralda me gevraagd aan het werk te gaan met de MDF werkjes van Lets Get Bizzee. Toen heb ik al het vogelhuisje laten zien, nu wil ik jullie graag het andere werkje wat ik heb gemaakt laten zien. Een super leuk uiltje :D
Vooral met hout-achtig design papier echt heel schattig!


Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden :D

En vergeet vooral niet volgende week even richting IJsselstein te komen, want de verhuizing naar de Utrechtsestraat in IJsselstein gaat gevierd worden en dat mag je niet missen! 
Vanaf dinsdag kun je de nieuwe winkel komen bewonderen :D!
Tot dan ;-)




3 opmerkingen:

  1. Ziet er super uit zo met het uiltje ☺

    Een gezellige (knutsel)week nog ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende creatie
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is zo leukkkkkkk grtjes bep

    BeantwoordenVerwijderen