vrijdag 27 januari 2012

geen kaartje vandaag!

Hoi allemaal,

helaas, geen kaartje van mij vandaag. Afgelopen maandag heeft de tandarts een kies bij me getrokken. Niet fijn! Maar, nu is dat gaan ontsteken en dat doet zo'n pijn!
Ik loop de hele week al met de paracetamol en ben al drie keer terug geweest.
Dus deze week ben ik niet zo produktief geweest.
Ik zal in het weekend proberen een kaartje te plaatsen.
Ik hoop dat jullie hier een beetje begrip voor hebben.
Fijn weekend allemaal.

Lieve groetjes Pouwla.

6 opmerkingen:

  1. Dat is zeker geen pretje. Succes met het herstel.

    Groetjes,
    Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Pouwla,
    Om de ontsteking te helpen kan je 1 druppeltje tea tree olie (van het merk chi bij de tuinen)doen. Of je kan water met wat druppels tea tree doen en dan spoelen. Of anders 1 druppel op je wang waar de ontsteking dan aan de andere kant zit. Tea tree is een natuurlijke olie en heel desinfecterend.
    Hoop dat je er wat aan hebt. Sterkte ermee.
    Groeten, Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor de tip susanne, dat ga ik zeker proberen!
      Groetjes Pouwla.

      Verwijderen
  3. oo vervelend meid beterschap voor je
    groetjes bep

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooo Jeetje wat vervelend Pouwla, heel veel beterschap, let morgen maar ff op je brievenbus haaaaaaaaaaaaaaaa
    toedels

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel vervelend Pouwla, heel veel sterkte!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen