zondag 1 januari 2012

Gelukkig Nieuwjaar.



Hallo Bloggers,

Gelukkig nieuw jaar allemaal en een gezond en creatief 2012. Iedereen de nacht goed doorgekomen, wij hadden leuk vuurwerk.

De kerstboom ligt hier weer op zolder, alles weer normaal,.
Om het goede jaar maar gelijk goed te beginnen, hier een leuk schattig kaartje gemaakt met de nieuwe magnolia stempel en papier, is het geen schatje.
Het kaartje is gemaakt door Bep

Verder wens ik iedereen een fijne 1e januari geniet ervan vandaag.
liefs esmee en bep

3 opmerkingen:

  1. Ook ik wens jullie een gezond en creatief 2012
    groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie ook de beste wensen voor 2012.
    Ik had geen kerstboom staan dit jaar dus die hoef ik niet op te ruimen. Er staat en hangt wel nog het een en ander aan kerstspullen, maar die ben ik langzaam aan ook aan het opruimen. Over een paar dagen is dat ook allemaal weg en begint het normale leven weer. Morgen nog een nieuwjaarsborrel op het werk en dan gaan we er weer tegenaan.
    Groetjes van Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Bep,

    Ik ben wel een beetje laat maar ook een heel gelukkig 2012, natuurlijk ook voor Esmee.
    De kaart is inderdaad een schatje !!!

    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen